Sztywny jest bandytą, chociaż sam za takiego się nie uważa.
Ostatnio ma zdrowo pod górę. Trzeba zebrać kupę szmalu albo do piachu. W świecie gangsterki nie łamie się obietnic bezkarnie.
Wyprawy do Zony służą napchaniu kieszeni, żeby mieć hajs na coraz bardziej odjechane przyjemności.
A to, że czasem wejdzie się we trzech, a wyjdzie samemu... No cóż, gówno chodzi po ludziach.
Może to złe decyzje, a może za bardzo wyrywna ręka, dość, że każdy chce Sztywnego zabić, a i on nie pozostaje dłużny, więc trup ściele się gęsto. Niestety, z dnia na dzień stalker zdaje się zmierzać dziarskim krokiem do grobu wykopanego gdzieś na wysypisku. Pistolet w garści jest, desperacja też, no to do dzieła, czas kogoś rozwalić.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ślepy jest chyba jednym z najbardziej pechowych stalkerów. A jednak to właśnie jemu zaproponowano, by został przewodnikiem wybitnego uczonego Dietricha van de Meera.
Dietrich nie płaci nazbyt hojnie i porywa się na niemalże samobójcze ryzyko - ale Ślepy, szczerze mówiąc, nie za bardzo ma w czym przebierać. Wspomagani przez Kostika - byłego specnazowca, ukraińskiego terminatora - wyrusają w Zone.
Wkrótce tej dość dziwnej drużynie przychodzi się zetknąć z cokolwiek nietypowym problemem - zbadaniem sprawy tajemniczych zniknięć stalkerów, wciąż ginących w jednym i tym samym sektorze Zony. Co takiego im się przydarzyło? Jaki spotkał ich los? Tego nie wie nikt. Jedynym tropem Ślepego i Dietricha są pijackie opowieści byłego stalkera, przysięgającego na wszystkie świętości, że to właśnie tam znajdują się szczególnie bogate pola artefaktów.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Niccolo Polo, ojciec Marco, ujawnia historię, którą utrzymywał w tajemnicy przez całe życie - historię Altaira, jednego z najznamienitszych asasynów Bractwa.
Altair podejmuje się doniosłej misji i wyrusza w podróż do Ziemi Świętej. By dowieść swojego poświęcenia, zmierzy się z dziewięcioma śmiertelnymi wrogami, pośród których znajdzie się sam przywódca templariuszy, Robert de Sable. Podczas niezwykłej wyprawy Altair odkryje prawdziwe znaczenie Creda Asasynów.
Nikt nigdy wcześniej nie opowiedział o losach Altaira: o jego brzemiennej w skutki podróży, która zmieniła bieg historii o nieustającej walce ze spiskiem templariuszy o tragedii, jaka stała się udziałem wielkiego asasyna i jego rodziny oraz o haniebnej zdradzie najbliższego przyjaciela.
UWAGI:
Na okł.: Nieznana historia mistrza asasynów - Altaira.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka zawiera sposoby stymulacji poznawczych zdolności strategicznych - uwagi i pamięci. Jest skierowana do psychologów, pedagogów, nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Prezentuje propozycje zabaw i ćwiczeń wielokrotnie sprawdzonych przez Autorkę w czasie spotkań treningowych i sesji terapeutycznych. Zaproponowane zabawy mają również funkcję diagnostyczną, pozwalają na dostrzeżenie trudności dziecka w określonym obszarze jego rozwoju.
UWAGI:
Na książce wyłącznie błędny ISBN. Bibliogr. s. 58.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Odeta Moro pomaga rodzicom przekonać dzieci, że bez smarfona też się można świetnie bawić. Na przykład grając w gumę, zbijaka czy bierki. Jej poradnik to nie tylko katalog gier i zabaw z dziecińtwa, ale i praktyczny poradnik, jak się w to bawić. Plus wywiady z fajnymi rodzicami, którzy wracają w nich do swojego dzieciństwa.
UWAGI:
Na okł.: Bez smartfona też jest fajnie! Na okł. nazwiska rozmówców występujących w książce : Kayah, Orłoś, Makłowicz, Królikowski, Kupicha, Okrasa, Pazura, [>>] Jędrzejczyk, Nowicki. Indeks gier i zabaw s. 222-223.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nowa seria książek edukacyjnych, w których mówiąca labradorka Marta zaprasza czytelników do wspólnej zabawy. Dzieci uczą się pisania i rozpoznawania literek, nowych słów i układania zdań. Każde wydanie zawiera opowiadanie nawiązujące do konkretnej przygody Marty. Edukacyjny charakter książki stworzony został w formie kolorowanek, gier, zadań polegających na łączeniu obrazków, pokonywaniu labiryntów, zapewniając najmłodszym mnóstwo radości i zabawy. Zawartość każdego numeru rozwija spostrzegawczość, twórcze myślenie, ćwiczy pamięć.
UWAGI:
U góry okł.: seria edukacyjna 4-7. Na podstawie odcinka "Marta nie jest kukłą".
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni